mandag den 15. april 2013

Søndag scrap

I går søndag sad min datter, hendes veninde og jeg og scrappe lidt, vi havde ikke så lang tid men lidt blev det da til. da jeg havde pyntet min æske gik jeg bare lidt til hånde. de 2 andre fik lavet hver en ting færdig og  begyndt  henholdsvis et kort og en fotoramme, men dem må I se når de er færdige
her er lidt billeder af det vi fik færdigt.

                            Min datters meget flotte æske, skal måske bruges til hår ting og sager      

                        Venindens flotte æske, skal bruges til gavekort/ pengegave



 og tilsidst min tændstiks æske som nok bliver brugt sammen med et par fine lys som værtinde gave -

vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag, og jeg håber vi kan finde flere dage hvor vi kan scrappe sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar